23/11/12

CONVOCATORIA DE ACREDITACIÓN DE COMPETENCIAS ADQUIRIDAS POLA EXPERIENZA PROFESIONAL OU DE VÍAS DE FORMACIÓN NON FORMAIS

A Dirección Xeral de Formación e Colocación convoca un procedemento para a avaliación e acreditación das competencias profesionais adquiridas polas persoas a través da experiencia laboral ou de vías non formais de formación, nas seguintes especialidades:
Atención sociosanitaria a persoas no domicilio.
Atención sociosanitaria a persoas dependentes en institucións sociais.
Confección e mantemento de artes e aparellos.
Servizos para o control de pragas.
Información xuvenil.
Socorrismo en instalacións acuáticas.
Socorrismo en espazos acuáticos naturais.
O prazo de inscrición para as unidades de competencia das cualificacións profesionais de Confección e mantemento de artes e aparellos e Servizos para o control de pragas estará aberto ata o 17 de decembro de 2012.
O prazo de inscrición para as unidades de competencia das cualificacións profesionais de Socorrismo en espazos acuáticos naturais, Socorrismo en instalacións acuáticas e de Información xuvenil abranguerá desde o 1 ao 31 de marzo de 2013, inclusive.
Máis información no DOG do 16 de novembro de 2012 e en http://traballoebenestar.xunta.es no enlace de certificados de profesionalidade.

20/11/12

¿QUE É O CURRICULUM EUROPEO?

  O Currículo Europeo é un modelo de "Curriculum Vitae"  que segue unhas pautas de elaboración  comúns  nos estados membros da Unión Europea. Actualmente esíxese a presentación deste modelo de  documento  na selección de persoal de moitas empresas,  así como nos procesos de validacións de estudos e  experienza profesional :  tal é como ocorre no proceso de acreditación  de competencias que actualmente existe no noso Estado para darlle un valor académico a experiencia profesional nun sector.
 Deixamos na seguinte ligazón un exemplo deste tipo de curriculo para que poidas consultalo. LIGAZÓN

TRASTORNO XERALIZADO DO DESENVOLVEMENTO

Os Trastornos Xeralizados do Desenvolvemento (TXD) teñen unha orixe neurobiolóxica. Aparecen nos primeiros anos da vida e afectan especialmente  ás capacidades de relación, comunicación e imaxinación.
 Para saber máis sobre os síntomas que presentan as persoas que os padecen e as medidas de atención educativa que se propoñen desde a Administración Educativa , preme na seguinte LIGAZÓN